Le temps est tellement précieux dans cette société que une bonn façon de se former avant le test IBM 000-023 est très important. Pass4Test fait tous efforts à assurer tous les candidats à réussir le test. Aussi, un an de mise à jour est gratuite pour vous. Si vous ne passez pas le test, votre argent sera tout rendu.
Pass4Test peut non seulement vous aider à réussir votre rêve, mais encore vous offre le service gratuit pendand un an après vendre en ligne. Q&A offerte par l'équipe de Pass4Test vous assure à passer 100% le test de Certification IBM 000-023.
Selon les feedbacks offerts par les candidats, c'est facile à réussir le test IBM 000-023 avec l'aide de la Q&A de Pass4Test qui est recherché particulièrement pour le test Certification IBM 000-023. C'est une bonne preuve que notre produit est bien effective. Le produit de Pass4Test peut vous aider à renforcer les connaissances demandées par le test IBM 000-023, vous aurez une meilleure préparation avec l'aide de Pass4Test.
But que Pass4Test n'offre que les produits de qualité est pour vous aider à réussir le test IBM 000-023 100%. Le test simulation offert par Pass4Test est bien proche de test réel. Si vous ne pouvez pas passer le test IBM 000-023, votre argent sera tout rendu.
Code d'Examen: 000-023
Nom d'Examen: IBM (IBM Tivoli Support Provider Tools and Processes)
Questions et réponses: 56 Q&As
000-023 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/000-023.html
NO.1 What are two responsibilities of the Primary Site Technical Contact? (Choose two.)
A.Opening all PMRs on behalf of all their Support Analysts.
B.Downloading software from Passport Advantage for use by the end user.
C.Assigning up to nine Secondary Site Technical Contact per end user contract.
D.Uploading all End User Debug files to ESR/SR on behalf of their support analysts.
E.Accept or deny a request for a Support Provider's engineer to obtain access to an end users account.
Answer:C E
IBM 000-023 000-023 certification 000-023 000-023
NO.2 Which two statements are true regarding Support Provider Level 1 Customer Support? (Choose
two.)
A.Level 1 Support is responsible for taking the first support call from a Customer (during normal business
hours, Monday - Friday in line with IBMs standard 5x8 support).
B.Level 1 Support is responsible for testing new software versions of IBM products and communicating
the release of said software to clients that have purchased it from IBM.
C.Level 1 Support is responsible for incorporating and testing any program fix provided by Level 3
Support (as appropriate), and delivering or communicating the problem resolution, bypass, circumvention,
or other notice of restriction to the End User.
D.Level 1 Support is responsible logging all calls in an electronic call management system capable of
opening an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and can report in electronic format
historic information relating to a problem, from the first Call through to the resolution of the problem.
E.Level 1 Support is responsible for logging all calls in an XML, Excel or Lotus 123 spread sheet so that
Level 2 support can open an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and can report in
electronic format historic information relating to a problem, from the first call through to the resolution of
the problem.
Answer:C D
IBM 000-023 000-023 examen
NO.3 When searching the knowledge base on the IBM Support website, what is the best search
strategy for finding targeted information?
A.Select just one product and only one keyword.
B.Select the product, operating system and a date range.
C.Target a wide set of records, by using just one keyword.
D.Select the product(s) and other specific criteria for which a solution is required.
Answer:D
IBM 000-023 000-023 examen 000-023 examen 000-023 examen
NO.4 Where can the most thorough searches on support be performed?
A.anywhere with a search dialog
B.top header of any IBM.com web page
C.always from a specific product support page
D.IBM Software Support Home page IBM.com/software/support
Answer:D
IBM examen 000-023 000-023 examen 000-023 examen 000-023
NO.5 Which two resources are available on the IBM developerWorks website? (Choose two.)
A.Latest test fixes released by development.
B.Software licenses for proof of concept installs.
C.Web-based community forums and Wiki pages.
D.List of new features still under development for each product.
E.Technical tutorials and demos for developers and administrators.
Answer:C E
IBM examen certification 000-023 000-023 certification 000-023 000-023
Aujoud'hui, dans cette indutrie IT de plus en plus concurrentiel, le Certificat de IBM 000-023 peut bien prouver que vous avez une bonne concurrence et une space professionnelle plus grande à atteindre. Dans le site Pass4Test, vous pouvez trouver un outil de se former très pratique. Nos IT experts vous offrent les Q&As précises et détaillées pour faciliter votre cours de préparer le test IBM 000-023 qui vous amenera le succès du test IBM 000-023, au lieu de traivailler avec peine et sans résultat.
没有评论:
发表评论